Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER do Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 20V quattro coupe 167KM, 123kW, benzyna (1990.05 - 1996.12) VAICO
Producent:LEMFÖRDER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LEMFÖRDER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
16591 01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LEMFÖRDER
Kod:
16591 01
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze