Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro coupe 220KM, 162kW, benzyna (1990.09 - 1992.09) VAICO
Producent:TRW

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP601
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP601
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]:  536
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  50
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2298,00 zł
1393,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP609
niedostępny
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP609
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2622,00 zł
1639,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR165
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR165
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość połączeń:  2
Cisnienie [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 893,00 zł
510,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR410
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR410
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1215,00 zł
694,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR221
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR221
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość połączeń:  3
Ograniczenia producenta:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1234,00 zł
726,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze