Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi TT (8N3) 1.8 T quattro coupe 190KM, 140kW, benzyna (2005.09 - 2006.06) VIKA
Producent:JP GROUP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 456,00 zł
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1145104500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1145104500
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 940,00 zł
537,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze