Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY do Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 1 coupe (E82) 135 i coupe 306KM, 225kW, benzyna (2007.10 - 2013.10) VAICO
Producent:ENERGY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PW690229
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
PW690229
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  135
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
610,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze