Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 coupe (E36) 325 i coupe 192KM, 141kW, benzyna (1991.10 - 1995.02) VAICO
Producent:METALCAUCHO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50466
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50466
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1987,00 zł
1204,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51584
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
51584
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  54
Technika połączeń:  verzahnt
Długość [mm]:  990
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Układ kierowniczy:  Z końcówkami drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2351,00 zł
1425,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51555
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
51555
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez uchwytu mocującego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 886,00 zł
506,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze