Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 (E30) 318 i sedan 105KM, 77kW, benzyna (1982.09 - 1987.08) VAICO
Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51811
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51811
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z amortyzatorem układu kierowniczego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez amortyzatora układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
1300,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51915
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51915
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Materiał:  Aluminium
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez amortyzatora układu kierowniczego
Specyfikacja:  3.9 TURNS LOCK-LOCK
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Do 100 dni na zwrot
2876,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51866
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51866
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Materiał:  Stal
Rodzaj gwintu:  Z gwintem wewnętrznym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez amortyzatora układu kierowniczego
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Liczba otworów do mocowania:  2
Do 100 dni na zwrot
2980,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze