Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VAICO
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53695
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53695
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Triangle
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacje asortymentowa:  Jarzmo
Ciśnienie pracy [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2003,00 zł
1214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze