Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E28) 524 d sedan 86KM, 63kW, olej napędowy (1986.03 - 1987.12) VAICO
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 001 482
niedostępny
Kaucja: 1990,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 001 482
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 7155,00 zł
4770,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1990,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 271
niedostępny
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 271
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  110
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1195,00 zł
703,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 301
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 301
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  110
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1406,00 zł
827,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze