Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E28) 528 i sedan 184KM, 135kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0284
dostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0284
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2203,00 zł
1335,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BW4007
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
BW4007
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 915,00 zł
523,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BW9006
niedostępny
Kaucja: 519,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
BW9006
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1226,00 zł
721,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 519,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0549
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0549
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Cisnienie [bar]:  100
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 692,00 zł
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze