Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) VAICO

43 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3479
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3479
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00016
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00016
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF/LUK
Średnica koła pasowego [mm]:  125
Liczba rowków:  1
Ilość połączeń:  2
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
LEMFÖRDER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10632 02
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LEMFÖRDER
Kod:
10632 02
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze