Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E34) 535 i sedan 211KM, 155kW, benzyna (1987.11 - 1993.02) VAICO
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze