Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE do Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) MAHLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E39) 530 d sedan 184KM, 135kW, olej napędowy (1998.08 - 2000.09) VAICO
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
314 631 0014
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
314 631 0014
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  120
Ograniczenia producenta:  ZF
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
418,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze