Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER do Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E39) M5 sedan 400KM, 294kW, benzyna (1998.10 - 2003.06) VAICO
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2324064
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324064
Ilość biegunów:  2
Rodzaj wtyczki:  Żeński
Liczba przewodów:  2
Materiał:  CuSn (miedY-cyna)
Długość kabli:  200
Przekrój poprzeczny przewodu od [mm²]:  0,75
Przekrój poprzeczny przewodu do [mm²]:  0,75
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze złączem termokurczliwo-zaciskowym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze