Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE do Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Chevrolet CRUZE liftback (J305) 1.8 liftback 140KM, 103kW, benzyna (2011.10 - obecnie) TRISCAN
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
614 631 0018
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
614 631 0018
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  110
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 900,00 zł
514,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze