Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE do Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Chevrolet LACETTI (J200) 1.8 liftback 122KM, 90kW, benzyna (2005.03 - obecnie) VAICO
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
29-14 631 0000
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
29-14 631 0000
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  80
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 875,00 zł
486,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze