Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën JUMPER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) VAICO
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP717
dostępny
Kaucja: 2095,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP717
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Długość całkowita [mm]:  1406
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  48
Rozstaw srub mocujących:  560
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2462,00 zł
1539,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2095,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP675
niedostępny
Kaucja: 931,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP675
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1405
Rozstaw srub mocujących:  560
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  49
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4256,00 zł
2837,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 931,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR481
niedostępny
Kaucja: 640,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR481
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1301,00 zł
765,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 640,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze