Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën SAXO (S0, S1) 1.6 liftback 120KM, 88kW, benzyna (1996.02 - 2004.04) VAICO
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 28400
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 28400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez cylindra roboczego, wspomaganie układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze