Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V 4x4 SUV 105KM, 77kW, benzyna (2010.06 - 2018.01) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0356
dostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0356
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG-ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  132
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 824,00 zł
458,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
RE9063
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
RE9063
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1070
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  14
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PEI054
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PEI054
Tryb pracy:  Elektroniczny
Ograniczenia producenta:  HPI
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze