Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania INTER-NICCO Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) INTER-NICCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Dacia SANDERO 1.5 dCi liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.11 - obecnie) VAICO
Producent:LAUBER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.6129
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.6129
Jednostka:
szt
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1020
Rozstaw srub mocujących:  310
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  84
Suw [mm]:  135
Gwint zewn. [mm]:  M14x1,5
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Technika połączeń:  klin
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
1325,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze