Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Dacia SANDERO II 1.6 liftback 83KM, 61kW, benzyna (2012.11 - obecnie) MEYLE
Producent:ELSTOCK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-1440
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 637,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-1440
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  JTEKT
Długość [mm]:  1011
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  85
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,1
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  12
Ciężar netto [kg]:  6,4
Średnica punktów mocowania [mm]:  14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2458,00 zł
1536,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 637,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-1440R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-1440R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  JTEKT
Długość [mm]:  1011
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  85
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,1
Dolot - sr. [mm]:  11
Wylot - sr. [mm]:  12
Ciężar netto [kg]:  6,2
Średnica punktów mocowania [mm]:  14
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze