Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE do Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Dodge CALIBER 2.2 CRD liftback 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2011.11) VAICO
Producent:LIZARTE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIZARTE
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
01.22.1200
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIZARTE
Kod:
01.22.1200
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1220
Kolor:  Szary
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2514,00 zł
1571,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze