Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING do Fiat CROMA nadwozie zamknięte / kombi (194_) 1.9 MJTD (194AXB1B) nadwozie zamknięte / kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Fiat CROMA nadwozie zamknięte / kombi (194_) 1.9 MJTD (194AXB1B) nadwozie zamknięte / kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.12) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Fiat CROMA nadwozie zamknięte / kombi (194_) 1.9 MJTD (194AXB1B) nadwozie zamknięte / kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Fiat CROMA nadwozie zamknięte / kombi (194_) 1.9 MJTD (194AXB1B) nadwozie zamknięte / kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat CROMA nadwozie zamknięte / kombi (194_) 1.9 MJTD (194AXB1B) nadwozie zamknięte / kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2006.04 - 2011.12) TRISCAN
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
505.838
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
505.838
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  42
Wysokość [mm]:  7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  ASW
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
-40%
7,79 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze