Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet Nadwozie pełne/minivan 75KM, 55kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) URW
Producent:LENCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1050L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1050L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1052L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1052L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze