Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.10 - 2013.06) VAICO
Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
153100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
153100
Tryb pracy:  Mechaniczne
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1170
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1.50
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze