Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V Kombi 103KM, 76kW, benzyna (2003.01 - 2008.08) TRISCAN
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM407
dostępny
Kaucja: 494,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM407
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1240
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  136
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  26
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14,2
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość przegub aksialny [mm]:  215
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1916,00 zł
1161,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 494,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM560
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM560
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1236
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  137
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  26
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1584,00 zł
932,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze