Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford ESCORT IV kabriolet (ALF) 1.6 i kabriolet 90KM, 66kW, benzyna (1986.01 - 1990.07) URW
Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9006041
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
9006041
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Dla numeru OE:  6185332
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 931,00 zł
532,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze