Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 16V liftback 115KM, 85kW, benzyna (1998.10 - 2004.11) VAICO
Producent:LAUBER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0782
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0782
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 2mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Technika połączeń:  trojkatny
Długość całkowita [mm]:  1295
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  40
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2015,00 zł
1221,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.3678
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.3678
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  18mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  125
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  VISTEON
Cisnienie [bar]:  90
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 842,00 zł
468,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0783
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0783
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1437,00 zł
845,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0782U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0782U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 2mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0783U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0783U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze