Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SIDAT Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) SIDAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 1.8 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2005.01 - 2012.09) VAICO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 900 050
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 900 050
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z manszetami układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 6042,00 zł
4028,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze