Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV do Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FOCUS III Turnier 1.6 Ti Kombi 85KM, 63kW, benzyna (2011.08 - obecnie) VAICO
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10SKV306
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
10SKV306
Jednostka:
szt
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
479,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze