Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) VAICO
Producent:MAPCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze