Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD do Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford MONDEO II (BAP) 2.5 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1996.08 - 2000.09) VAICO
Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
36-2005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2005
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  90
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze