Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL do Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford PUMA (EC_) 1.6 16V coupe 103KM, 76kW, benzyna (2000.08 - 2002.06) VAICO
Producent:QUINTON HAZELL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QSRPA150R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QSRPA150R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze