Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE do Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 2.0 DI (F_E_, F_F_, F_G_) Autobus 100KM, 74kW, olej napędowy (2000.08 - 2006.05) VAICO
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 16661
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8515 16661
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze