Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford TRANSIT Skrzynia (E_ _) 2.0 Skrzynia 90KM, 66kW, benzyna (1991.09 - 1994.06) VAICO
Producent:LAUBER

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0546
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0546
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  ZF
Technika połączeń:  wielorowek
Długość całkowita [mm]:  1480
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  65
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  34
Do 100 dni na zwrot
2618,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
69.0585
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
69.0585
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
541,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.9036
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9036
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  ZF
Technika połączeń:  wielorowek
Długość całkowita [mm]:  1475
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  65
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  34
Do 100 dni na zwrot
1868,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.8228
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.8228
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
678,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0546U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0546U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze