Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford TRANSIT Skrzynia (FA_ _) 2.3 16V RWD Skrzynia 145KM, 107kW, benzyna (2006.04 - 2014.08) URW
Producent:TRW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1269
dostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1269
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1475
Długość całkowita [mm]:  1590
Długość przegub aksialny [mm]:  273
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  385
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  42
Suw [mm]:  160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z osłoną termiczną
Do 100 dni na zwrot
1506,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP893
dostępny
Kaucja: 1993,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP893
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1480
Długość przegub aksialny [mm]:  275
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  50,5
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Suw [mm]:  160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez osłony termicznej
Do 100 dni na zwrot
1924,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1993,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP892
niedostępny
Kaucja: 2095,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP892
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość [mm]:  1480
Długość całkowita [mm]:  1485
Liczba otworów do mocowania:  2
Suw [mm]:  160
Gwint zewn. [mm]:  M16x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez osłony termicznej
Do 100 dni na zwrot
1187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2095,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1270
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1270
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1475
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  385
Długość przegub aksialny [mm]:  273
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  42
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Suw [mm]:  160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z osłoną termiczną
Do 100 dni na zwrot
2654,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze