Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST do Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.2 Autobus 125KM, 92kW, olej napędowy (2011.10 - 2014.08) TRISCAN
Producent:FAST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT20101
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT20101
Jednostka:
szt
Masa [g]:  66
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze