Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1.6 LS (CG7) sedan 107KM, 79kW, benzyna (1998.10 - 2002.12) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
HO9006
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
HO9006
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SHOWA
Długość 1 [mm]:  1065
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
672,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze