Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V (ED7) liftback 110KM, 81kW, benzyna (1987.10 - 1991.09) VAICO
Producent:URW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
30-68017
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-68017
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze