Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda CIVIC IV sedan (ED) 1.3 (ED1) sedan 75KM, 55kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM424
niedostępny
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM424
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1040
Długość zewnętrzna [mm]:  107
Gwint zewn. 1 [mm]:  M14 x 1.5
Technika połączeń:  verzahnt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  29
Długość przyłącza [mm]:  93
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14,8
Długość przegub aksialny [mm]:  107
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1428,00 zł
840,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze