Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO do Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda CIVIC V coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) coupe 125KM, 92kW, benzyna (1994.01 - 1996.03) VAICO
Producent:CORTECO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19035253B
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
19035253B
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  18
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  30
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze