Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP do Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Honda CIVIC VII sedan (ES, ET) 1.4 (ES4) sedan 90KM, 66kW, benzyna (2000.12 - 2005.09) YAMATO
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
535505
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
535505
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze