Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 2.0 Si4 4x4 SUV 300KM, 221kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TMI
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17-1990R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
17-1990R
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  60
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  14
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,8
Długość [mm]:  1412
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy:  Elektroniczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze