Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ALCO FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) ALCO FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) KOLBENSCHMIDT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) MAHLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SCT - MANNOL Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) SCT - MANNOL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ME4001
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
ME4001
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1115,00 zł
637,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ME9001
niedostępny
Kaucja: 641,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
ME9001
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1731,00 zł
1049,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 641,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0293
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0293
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 819,00 zł
455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze