Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BILSTEIN Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz CLS (C219) CLS 320 CDI coupe 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.01 - 2010.12) VAICO
Producent:LAUBER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.1770
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.1770
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Technika połączeń:  wielorowek
Długość całkowita [mm]:  1130
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  30
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2954,00 zł
1846,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze