Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA do Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) RUVILLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) Autobus 174KM, 128kW, benzyna (1997.08 - 2003.07) VAICO
Producent:BGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PSP5628
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
PSP5628
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze