Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV do Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) RUVILLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz SLK (R170) 200 (170.435) kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1996.09 - 2000.03) VAICO
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10SKV139
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
10SKV139
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  2,50
Ciśnienie pracy [bar]:  100
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]:  80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zbiornikiem wyrównującym
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 736,00 zł
409,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze