Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Mitsubishi LANCER VIII (CY_A, CZ_A) 1.8 Flexfuel sedan 140KM, 103kW, Benzyna / etanol (2009.03 - obecnie) YAMATO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S02 000 035
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S02 000 035
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1111,00 zł
635,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze