Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan ALMERA I (N15) 1.6 sedan 102KM, 75kW, benzyna (1995.07 - 2000.03) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP515
niedostępny
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP515
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość przegub aksialny [mm]:  202
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Gwint zewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12x1,5
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1150
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  28
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  36
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,3
Do 100 dni na zwrot
1504,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze