Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan PRIMERA Hatchback (P11) 2.0 16V liftback 150KM, 110kW, benzyna (1996.09 - 2002.07) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
ND9014
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
ND9014
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość 1 [mm]:  1190
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12
Do 100 dni na zwrot
999,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0158
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0158
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF - SAG
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  4
Średnica koła pasowego [mm]:  112
Do 100 dni na zwrot
305,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0485
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0485
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  4
Średnica koła pasowego [mm]:  98
Do 100 dni na zwrot
1168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze