Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 D sedan 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.01 - 1996.01) VAICO
Producent:LENCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA585L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA585L
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA481L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA481L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA153L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA153L
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj wahacza:  Dla wahacza wzdłużnego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z manszetami układu kierowniczego
Średnica obudowy [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA212L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA212L
Tryb pracy:  Manualny
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Sworzeń o śr. [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3402
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3402
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  110
Ilość żeber:  1
Specyfikacje asortymentowa:  Jarzmo
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze